×
 x 

Winkelwagen is leeg
WinkelwagenWinkelwagen is leeg

Producten

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn privacy?

HoVo bv respecteert de privacy van haar bezoekers. Deze privacy geldt voor alle informatie die u via deze website aan ons verstrekt. Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend voor de afhandeling van de transactie waarvoor u de gegevens hebt verstrekt. Om uw bestelling naar u te kunnen verzenden en eventueel contact met u op te nemen hebben wij tenminste uw naam- en adresgegevens nodig alsmede uw e-mailadres. Bij het bestellen dient u de verplichte velden in te vullen omdat anders de bestelling niet kan worden vastgelegd. Uw gegevens worden, zonder uw uitdrukkelijke toestemming, niet doorgegeven aan derden. Als u onze site bezoekt, stuurt onze server een "cookie" naar uw computer. Deze cookies zijn kleine bestandjes met informatie die u bekend maken bij uw volgende bezoek aan onze site. Cookies besparen u tijd bij het volgende contact en ze leren ons welke pagina's op onze site het meest worden bezocht door u en de andere gebruikers. Hierdoor kunnen wij onze site steeds blijven optimaliseren. Cookies bevatten geen virussen en kunnen uitsluitend worden gelezen door onze server. Als u dit niet wilt kunt u dit op uw eigen computer instellen. Raadpleeg hiervoor het helpmenu in uw browser.


 

Ik heb een nieuw e-mailadres, woonadres of telefoonnummer. Hoe kan ik dit doorgeven?

U kunt uw gegevens eenvoudig zelf wijzigen via Account Onderhoud. U moet daarvoor eerst inloggen. Kiest u vervolgens voor Account Onderhoud en daarna voor Account Informatie. Na het wijzigen van uw gegevens klikt u boven aan het scherm op de diskette om de wijzigingen op te slaan


 

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

U heeft bij het aanmaken van uw account een gebruikersnaam en een wachtwoord opgegeven. U kunt deze eenvoudig zelf wijzigen via Account Onderhoud. U moet daarvoor eerst inloggen. Kiest u vervolgens voor Account Onderhoud en daarna voor Account Informatie. Na het wijzigen van uw gegevens klikt u boven aan het scherm op de diskette om de wijzigingen op te slaan. Voortaan kunt u met de nieuwe gegevens inloggen.


 

Er klopt iets niet aan de producten die ik ontvangen heb. Wat nu?

Als de levering niet in overeenstemming is met uw bestelling neemt u dan contact met ons op! Wij zullen dan met u afspraken maken over de beste oplossing.


 

Mag ik goederen retourneren?

Klanten hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 7 werkdagen een artikel te ruilen/retourneren. De klant draagt daarbij zelf de kosten van de terugzending. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn.

Algemene voorwaarden bij het ruilen/retourneren van een artikel: - U maakt vooraf melding van het ruilen/retourneren (telefonisch/e-mail) - U voegt een kopie van de factuur bij de zending met een omschrijving van uw wensen - Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd - Let op: niet elk artikel kan worden geruild. Zie hieronder - Ruilen/retourneren van een artikel(en) mag slechts 1 keer per order

Wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan dan vervalt elk recht op ruilen/retourneren van een artikel. Alle gemaakte kosten brengen wij de klant dan in rekening. Als alle artikelen van een order worden geretourneerd kunnen er administratiekosten in rekening worden gebracht. HoVo bv zal binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retouren u het openstaande bedrag crediteren.

Artikelen die niet retour kunnen

De volgende artikelen kunnen niet worden geruild/geretourneerd: - artikelen die niet in originele staat en/of verpakking verkeren - artikelen die gedragen/gebruikt zijn - artikelen die speciaal vervaardigd zijn voor de klant, zoals maatwerk - speciaal bewerkte- en gemodificeerde artikelen

Mocht u een artikel willen ruilen/retourneren dan kunt u dat voldoende gefrankeerd opsturen naar:

HoVo bv Afd. schoeiselmagazijn Pieterbergweg 35 9431 CA Westerbork


 

Ik heb al betaald, maar ik zie af van de bestelling. Wat moet ik doen?

Als u wilt afzien van de reeds geplaatste/betaalde bestelling stuurt u ons dan zo snel mogelijk bericht daarover! U krijgt het reeds voldane bedrag binnen 30 dagen van ons terug gestort. Is uw bestelling reeds verzonden dan heeft u het recht om na ontvangst van de goederen binnen 7 werkdagen een artikel te ruilen/retourneren. U draagt daarbij zelf de kosten van de terugzending. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. U krijgt het aankoopbedrag binnen 30 dagen van ons terug gestort.


 

Ik heb het geld overgemaakt op jullie rekening. Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling heb?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw order in behandeling genomen. Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 10 werkdagen aan u te leveren na betaling van de order. Artikelen die op voorraad zijn worden zo spoedig mogelijk verzonden. De levertijd is echter zeer afhankelijk van het soort artikel en de producent. Met ons enorme assortiment ontkom je er niet aan dat er soms artikelen tijdelijk niet leverbaar zijn waardoor de order vertraagd. Wilt u van te voren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel neem dan contact op met onze verkoopafdeling. Als een artikel (tijdelijk) niet leverbaar blijkt te zijn, sturen wij u een e-mail.


 

Kan HoVo bv mij een e-mail versturen als de betaling binnen is, of mijn bestelling verzonden is?

Zodra wij uw betaling verwerkt hebben veranderen wij de status van uw bestelling. U kunt de status van uw bestelling volgen via Account Onderhoud als u bent ingelogd. Zodra uw bestelling bij ons de deur uit gaat krijgt u bericht.


 

Kan ik met PayPal of creditcard betalen?

Ja, bij het afrekenen kunt u kiezen voor PayPal als betalingsoptie. Wilt u middels een creditcard betalen kiest u dan ook voor de optie PayPal. Nadat u de bestelling heeft voltooid wordt u direct doorgestuurd naar de site van PayPal om de betaling te voltooien.


 

Ik woon niet in Nederland. Kan ik wel geld overschrijven naar jullie rekening?

Ook vanuit het buitenland kunt u betalen of overschrijven. Dat kan op de volgende wijze:

  • Vanuit België: Kredietbank N.V. Antwerpen nr. 409.7901954.87
  • Internationaal: Swift-code (BIC): RABO.NL.2U - IBAN nr. NL06RABO0369423283 - Rabobank Westerbork
  • U kunt uiteraard ook via PayPal betalen (ook bruikbaar voor betaling met uw creditcard).

 

Ik heb geen activerings e-mail ontvangen!

Het kan zijn dat u een verkeerd e-mail adres heeft opgegeven of dat u uw e-mail adres verkeerd heeft gespeld. U kunt het gewoon opnieuw proberen door weer een account aan te maken. Lukt het niet neem dan even contact op met onze binnendienst. Zij helpen u graag verder.


 

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen!

Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen dan is uw order ook niet in ons systeem terecht gekomen. Dit kan bijvoorbeeld voor komen als u na registratie het bestelproces nog niet heeft voltooid.


 

Hoeveel kost het verzenden van mijn bestelling?

De kosten die wij berekenen zijn afhankelijk van het aantal artikelen dat u besteld. In Nederland rekenen wij kosten bij een orderbedrag onder de € 100,00. Daarboven is verzending gratis. Buiten Nederland is dat €500,00. Tijdens het afrekenen krijgt u automatisch te zien welke kosten u in rekening worden gebracht.


 

Kan ik de bestellingen zelf afhalen?

U kunt desgewenst uw goederen komen afhalen op onze vestiging in Westerbork. Wij doen u bericht zodra uw bestelling voor u gereed staat. U kunt bij ons terecht op maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur. Laat u echter wel even van te voren weten dat u langskomt!


 

Ik heb mezelf geregistreerd maar kan niet inloggen!

Nadat u zich heeft geregistreerd wordt er een e-mail naar u verzonden met daarin een link om uw account te activeren. U kunt pas inloggen nadat u uw account heeft geactiveerd middels het aanklikken van deze link. Dit is om te voorkomen dat anderen met uw gegevens een account aanmaken. Geef dus altijd een juist e-mail adres op, anders kunt u geen account aanmaken!